bra dag

Godkväll! Sitter just nu och kollar på Grey's Anatomy med mamma, det är sååå bra! Gick i skolan till halv 3 idag, var sedan hos frisören. Klippte av ganska mycket, så nu är det fräscht och mycket kortare, kanske kommer en bild på det imorgon. Efter besöket hos frisören stack jag direkt till TK, där jag tränade med clara, tilda och lina. Inte gymmat ordentligt sen i lördags, utan bara varit på gymmet och kört min rehab, så det var riktigt skönt att köra ett riktigt pass!
Har studiedag imorgon, vilket ska bli så himla skönt!! Ska åkta till Wilma på förmiddagen och vara hos henne på dagen, sen på kvällen tror jag att jag sticker till gymmet en sväng.

Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

Svar: ja verkligen! :)
Mimi

2014-03-13 @ 12:11:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback