dålig dag

Hej på er!
Denna dagen har varit bland dom sämre, har varit sjukt sur nästan hela dagen. Började med att jag självklart lyckades glömma mina nycklar hemma, vilket jag kom på när jag cyklat halva vägen till skolan..så fick cykla tillbaka var jäkligt sur redan då haha. Sen hade vi matte första lektionen och några av talet var bara så hemska att jag typ ville börja gråta hahah. Sen hade vi no-lektion där vi skulle labba, och självklart fanns det bara begränsat antal av vissa grejer så folk blev ju bara sura på varandra för alla ville hinna göra sitt. Menmen, sen fortsatte dagen bara vara allmänt dåligt.

Direkt efter skolan stack jag till körskolan för att göra en synprövning för att kunna skicka in min ansökan om att börja övningsköra, eftersom jag fyller år om mindre än en månad(!!). Bokade även klipptid när jag ändå var inne i stan, och kollade upp en grej med ett sommarjobb. Åkte sedan till TK med Clara och gymmade i 1,5 timme. Fyfaaasen vad skönt, tog ut all ilska också när jag tränade så blev verkligen ett stenhårt pass.

Gjorde en riktigt go smoothie(bilden) innan när jag kom hem från träningen! Vaniljyoghurt, banan, blåbär, jordgubbar & fiberhavregryn hade jag i min, sååå gott.

Men nu ska jag ta och sova, är sjukt trött just nu! Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Viola

åh smoothie :D
haft en bra dag? :)

Svar: jaa, såå gott!! :)
haha nej inte precis, som du kanske läste i inlägget haha..
själv då? :)
Mimi

2014-03-05 @ 22:20:39
URL: http://weightless.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback