jullov

Idag fick vi äntligen jullov!! Så jäkla skönt o äntligen få ledigt och komma bort från allt som har med skola att göra. Började skolan 9.30 och då hade alla lärarna & rektorerna sina tal och sådant, sedan fick vi våra betyg. Och jag är faktiskt väldigt nöjd, 9st C, 2st B och 1 E :) Efter det slutade vi runt halv 11, och då gick jag in till stan med mina kompisar och sedan åkte jag och nina hem till henne ett tag. Tränade även innan, äntligen säger jag bara. Har ju varit förkyld och sådant så har inte tränat på en vecka, men idag kände jag mig tillräckligt frisk för att kunna träna! Nu sitter jag och nina här på mitt rum och njuter av lovet, haha. Förresten, undra om Jorden verkligen går under idag? Haha jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tror, men lite rädd är man väl kanske ;)

Kommentarer
Postat av: ANNA-SARA

Jättefin blogg!

Har du lust att göra ett bloglovin byte? :-)

Svar: tack du!
ja visst :)
Mimi

2012-12-22 @ 14:53:55
URL: http://annasaraisakson.blogg.se
Postat av: ANNA-SARA

SV: Härligt! Jag blev nummer 103, vilket blev du? kram :-)

Svar: 204 :)kram :) <3
Mimi

2012-12-23 @ 22:08:30
URL: http://annasaraisakson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback