I'm back


Uppdateringen här har varit sämst! Men jag har inte haft någon större ork. Det är ju faktist bara sommarlov 1 gång om året, haha. Nejmen, jag har hittat på en massa roliga saker medans jag inte bloggat. Spelat fotbollscup i 3 dagar, varit med kompisar, tagit det lungt och en massa annat! Helt enkelt bara njutit av sommarlovet! Men nu ska jag iallafall försöka ta tag i bloggandet och blogga varje dag. Jag hade tänkt och börja på en helt ny design lite senare idag, om jag hinner. Men nu ska jag sticka iväg till en kompis, och senare ikväll har jag match med fotbollen. Kram

Kommentarer
Postat av: Aida

Jo det finns ju typ på det phone house och sånt, men inga snygga..

2011-08-10 @ 13:34:17
URL: http://aidafoto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback