mina julklappar!


Här får ni några bilder från julafton! Alla mina julklappar är inte med på bilderna, men allt jag fick var: en lila one piece (Piece Of Norway), smyckeshänder, smink, prenumeration på en fototidning, en surfplatta (hela familjens julklapp), presentkort på H&M och Gina Tricot, 600 kronor, Justin Bieber's parfym Someday, en ny gitarr, fotoramar & hörlurar. Jag tror det var allt, har säkert glömt något ;) Jag är verkligen nöjd! Hoppas ni också har fått många fina julklappar! Ni får gärna skicka länk på vad ni fick i julklapp i en kommentar! :) Men jag måste faktist sova nu, fastän det är jullov. För imorgon ska jag upp klockan 5 och klockan 6 ska jag vara på Maxi och plocka varor. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, kan du inte lägga upp en bild på gitarren? ;)

2011-12-27 @ 23:32:44
Postat av: Olivia

Hej sötnos! fin blogg kolla gärna min & skriv en kommentar! :D

kram <3

2011-12-28 @ 18:59:15
URL: http://oliviaaasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback