50mm f/1.8G


Åhhh! Mitt nya underbara objektiv som pappa hämtade på Ica åt mej idag! Är så sjuuuuukt glad just nu om man säger så! Objektivet beställde jag från Hegethorns, direktlänk till objektivet hittar du Här!

Fredag idag, och en ganska seg dag i skolan. Slutade vid kvart över 2, och gick sedan hem med Mathilda. Sedan spelade jag handbollsmatch, och sen kom jag hem och duschade och åt och lite sådant. Och nu sitter jag här och ska fixa lite tidsinställa inlägg till er! För på mådag åker jag till Italien i 9 dagar, med skolan. Vi ska göra ett sådant utbyte med en skola i Italien, som jag berättade för er för ett tag sedan! Men det kommer inte bli så mycket uppdatering, men jag ska göra några tidsinställa och någon gästblogg kommer det nog. Men nu ska jag ta och redigera lite bilder, så hörs vi kanske senare. Kram på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: EllenOtendal

Om du behöver någon gästbloggare kan jag ställa upp, om du vill :)

2011-09-09 @ 22:53:13
URL: http://ellenotendal.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Roligt med nytt objektiv! :)

Ha det så bra i Italien! :D

2011-09-09 @ 23:07:23
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback