julklappar 2012

Tröja, väska, presentkort (hudvårdsbehandling, väla, gina tricot), concealer, halsband, bokstäver till mitt rum, ny lampa, nya scrapbooking-bokstäver, ansiktsrengöring, shampoo.
Ej med på bild: Spegel till mitt rum och ny säng som vi ska köpa snart.

Detta var alltså vad jag fick i julklapp och jag är väldigt nöjd! :) Fick även lite pengar som jag redan beställt en sak för, men det får ni se senare när den kommit hem till mig ;) Hoppas ni har haft en riktigt bra & mysig jul, för det har jag haft!

Kommentarer
Postat av: Josefin Norlén

Gud vilken snygg väska!

Svar: hihi det tycker jag med, sjukt snygg :')
Mimi

2012-12-30 @ 13:16:53
URL: http://josefinanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Var har du köpt väskan? Det var jättesnygg!

2013-01-01 @ 10:46:28
Postat av: Anonym

Var har du köpt väskan? Den var jättesnygg!

2013-01-01 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback