fotbollscup

Hej på er! Jag sitter i bilen nu påväg hem från Växjö. Och som ni har märkt så har det inte varit någon uppdatering sedan i fredags. För vid klockan 3 i fredags blev jag hämtad för att åka iväg till Växjö, mitt fotbollslag hade blivit inbjudna till en fotbollscup där med Sveriges 8 bästa lag. Så jag har spelat fotboll både lördag och söndag och bott på hotell. Riktigt kul helg! Mitt lag kom på 3:e plats, alltså är vi 3:a bäst i Sverige! Helt grymt häftigt tycker jag! Men nu har jag jätteont i kroppen och är helt utsliten. Så jag kommer nog somna tidigt ikväll ;) vi hörs senare eller imon! Kram på er!

Här nedan är en bild på mig och mina kompisar när vi åt middag på en arena i Växjö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback