huvudvärk

God kväll! Just nu ligger jag i min säng med en otroligt jobbig huvudvärk, som jag haft hela eftermiddagen :( Gick upp 06.15 imorse för att hinna locka håret eftersom vi skulle ta skolfoto idag, men när vi väl kommer till skolan får vi reda på att fotografen blivit sjuk. Så det blev inget skolfoto idag, riktigt irriterande. Idag har varit en riktigt lång dag i skolan, korta raster och slutade vid 3. Ska faktiskt ta och sova nu, så huvudvärken släpper. Godnatt!

Här är lite bilder från Instagram, bilder på mig, mina bästavänner och min fina pojkvän <3


Kommentarer
Postat av: feliciadolk'

Hej, en kompis till mig visade mig din blogg. Sjukt fin! Hur har du gjort din design & hur redigerar du bilderna? Ha det bra! :)

Svar: hejsan, åh vad kul! Tack så jättemycket, blir så glad när jag får höra sånt! :) Jag har gjort min design i photoshop, och där redigerar jag mina bilder oxå! Kram!
Mimi

2012-09-08 @ 21:05:29
URL: http://feliciakatarinadolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback