onsdag // outfit

Vet att jag bloggat SÄMST under denna veckan, men har inte haft någon ork eller några bilder. Har ju gått på kryckorna sen i fredags, och foten har varit väldigt svullen så har haft joggingbyxor varje eftersom jag inte kunnat ha jeans.
Så det är därför jag inte lagt upp några outfit-bilder. Men idag fick jag äntligen på mig mina jeans, wihooo.
Kan nästan gå helt på foten nu, så kanske skippar kryckorna imorgon, får se! Är så jäkla trött på dom nu, uuuusch. Får så ont i händerna och vill egentligen bara kasta iväg kryckorna haha...
 
Idag efter skolan har jag bara tagit det lugnt UTAN något plugg, fyfasen vad skönt. Hade prov idag i skolan så har pluggat under helgen, i måndags och igår, så skönt att vara lite ledig från det nu. Provet gick förhoppningsvis bra, vi fick även tillbaka våra 2 NO-prov idag som vi gjorde innan lovet. Och jag är riktigt nöjd!! Tror jag fick B på båda om jag tyder bedömningen rätt som vi fick, riktigt gött.
 
Jaja, ska inte skriva mer nu för detta blev ett jättelångt inlägg haha. Ska nog faktiskt sova nu för ska till sjukgymnasten med min fot imorgon 07.30, bläää vad tidigt. God natt!

Kommentarer
Postat av: Äwi

Saknar dig!!! Går du hos otto eller?

Svar: saknar dig med!!!! japp :)
Mimi

2013-11-14 @ 09:49:17
Postat av: Clara Dahlborg

Var är jackan köpt?!

Svar: gina tricot! :)
Mimi

2013-12-16 @ 20:42:42
URL: http://claradahlborg.se
Postat av: Tilda

Du, din blogg är super! Du får en plats i min länkflik.
Din klädstil är helt underbar! Är avundsjuk på alla dina kläder och accesoarer! Du har superfint hår också! Dela med dig lite va! :D

Svar: åhhh så himla gullig!! blir så himla glad!!!! <3
Mimi

2013-12-16 @ 20:48:48
URL: http://tildamicaela.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback