gårdagen

lite blandade bilder från gårdagen!
Hej på er! Igår gick jag i skolan till halv 3, sedan drog jag, emma, tilda och lina in till stan och tog en mysig fika på espresso house. Åkte sedan hem och fixade mig lite och bytte om inför kvällen, åkte sedan hem till tilda där lina, emma och clara också var. Vi gjorde tacos och hade det mysigt, kollade även på Idol en stund.
 
Idag ställde jag klockan på 10 för att inte sova bort hela dagen, åt sedan frukost och efter det satte jag mig och pluggade matte, vilket jag fortfarande gör. Har prov på måndag, usch hatar verkligen att ha prov på måndagar för då måste man sitta typ hela helgen och plugga. Men ikväll ska jag hem till Jennifer på tjejkväll, och sedan sover jag hos Wilma. Vi ska nämligen till Ullared imorgon, så det blir att gå upp ganska tidigt! Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Emme

Så himla fin blogg du har tjejen!♥

Svar: åh tack vad glad jag blir!! ♥
Mimi

2013-10-19 @ 20:01:52
URL: http://emmesphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback