bra start på lovet

Fick en underbar start på lovet med mina fina vänner igår!
Åt först middag hemma hos Clara med tjejerna, vi (jag haha) lagade den jättegod kycklinggryta med ris till. Efter det satt vi och kollade på lite gamla videoklipp från när vi var mindre, hahahah har inte skrattat så mycket på länge!! Vid 9 tog jag sedan bussen vidare till Wilma, gav henne lite alla hjärtans dag presenter och sedan satt vi bara och snackade och lyssnade på musik som vanligt typ haha. Hade iaf en mysig kväll med älsklingen. Idag har jag och mamma varit en runda på stan, var ju ganska jobbigt med kryckorna med jag överlevde och hittade lite grejer jag fick med mig hem. Kan visa dom imorgon! Färgade håret när jag kom hem, hade en hemsk utväxt men nu är den äntligen borta.
Nu ska jag träffa en kompis, så hinner inte skriva mer. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback