måndag

t-shirt från mango // blus från h&m // vitamin C cleansing the body shop // clear-up strips cubus

Lite grejer jag köpte i Norge när jag hälsade på min syster! Hade kollat på blusen innan men då fanns det bara stora storlekar kvar, men så hittade jag den i Stavanger på rean(!!) i min storlek och det fanns bara den kvar. Haha blev sååå glad när jag såg den, ren lycka typ. Hade i allafall det jättemysigt i Stavanger och var väldigt kul att träffa Emy igen. Var dock sjukt jobbigt att gå runt med kryckorna så mycket, foten blev ju jäkligt trött asså..
 
Sa ju förresten förra veckan att hela mitt minneskort hade rensats helt plötsligt, vilket jag blev jäkligt sur och ledsen över. Men idag testade jag och ladda ner ett program som kunde fixa tillbaka bilderna. Dock kom inte alla bilderna tillbaka utan bara runt 200 av kanske 2000(??). Menmen, är glad för att några iaf kom tillbaka.
Nu ska jag gå och duscha och sedan blir det nog att sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fina saker!

Svar: åh tack finis!!
Mimi

2014-02-24 @ 21:26:19
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback