äntligen fredag

Hej på er! 
Idag kom det äntligen snö till lilla halmstad, tycker den är så mysig fast ändå ganska jobbig haha. Skoldagen var helt okej, inga speciellt jobbiga lektioner. Slutade halv 3 och sedan stack jag och tilda till TK och tränade, körde först en stund på crosstrainern, sedan lite styrkeövningar, efter det sprang jag 3km på löpbandet och sedan lite mer styrka. Kändes riktigt bra att äntligen få springa lite längre efter skadan, har ju knappt sprungit på 7 månader ju!!
Efter träningen gick jag hem och åt, duschade och fixade iordning mig. Och just nu sitter jag hemma hos mina kusiner för att fira min moster som fyller år! Lägger upp kvällens klädsel om en liten stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback