cravings

cravings
 Lite saker som jag vill inskaffa mig under våren, mitt nästa köp är i alla fall Odd Molly koftan som jag sparat pengar till i ett tag. Tror jag köper/beställer den veckan som kommer.
Behöver ett par nya jeans och har fastnat lite för bootcutjeans, vet dock inte om jag passar i det, men det är så jäkla snyggt på andra...
Vans med leopardfärg, fyfaaasen vad snygga, blir nog kanske att önska sig i födelsedagspresent! En eller flera snygga kjolar vill jag också ha, fast det kanske blir om några månader jag får fundera på det. Är så himla snyggt att ha det med någon tisha över eller så. Ringar i olika storlekar vill jag också inskaffa mig, finns billiga på H&M som jag nog köper i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback