lite mer om mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-Ja, det gjorde jag.

 

Höll du några av dina nyårslöften?
-Tror inte jag hade några nyårslöften, isåfall har jag glömt dom haha.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-Haha nej.

 

Dog någon som stod dig nära?
-Nej, och det är jag väldigt glad över.

 

Vilka länder besökte du?
-Danmark & Grekland.

 

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 
-Inte något speciellt som jag kommer på nu.

 

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
-20 april (JB konsert), 16 juli(Gothia+blev skadad), 8 november(operationen).

 


Största misstaget? 
-Inte vågat säga till när jag mått dåligt eller blivit sårad, litat på vissa personer som jag inte borde ha gjort.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? -Ja & ja, varit sjuk en del gånger med bl.a. influensa haha usch, även skadat foten som ni säkert vet.
 
Bästa köpet/köpen? -Mina Johnny Bulls och en hel del klädesplagg, t.ex. min pälsväst.
 
Vad spenderade du mest pengar på? -Haha mat (självklart), kläder och tuggummin.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
-De få personer som jag kommit närmare detta år har gjort mig glad. Våren/sommaren gör mig alltid glad också!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? -Wake me up, Hey brother, Burn, Classic, What about us, Best song ever, Story of my life, Bonfire heart, Strong, The spark, finns ju maaassa fler men orkar inte skriva fler haha.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?-Ledsnare, helt klart, haft ett tufft år med mycket motgångar.

 

 

Vad önskar du att du gjort mer? -Tagit vara på tiden, fotat mer och sagt vad jag tyckte istället för att vara tyst och tro att det löser sig ändå.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? -Borde inte ha lagt så mycket tid på saker och personer som jag bara blev ledsen av och irriterad på, helt enkelt varit mindre med de människor som bara svek och ljög.

 

Blev du kär i år?  -Ja.

 

Favoritprogram på TV? -Ehm vet inte riktigt, kollade inte så mycket på tv förutom repriser på gamla serier som OTH & O.C haha.

 

Bästa boken du läste i år? -Inte läst någon bok faktiskt, eller bara dåliga böcker inom skolan som vi varit tvungna att läsa haha...

Största musikaliska upptäckten? -Vet inte riktigt, men fastnat mer för One Direction typ, fast lyssnat ganska mycket på Bastille också.

 

Vad gjorde du på din födelsedag? -Träffade kompisar och hade släkten på besök.

 

Hur skulle du beskriva din stil i år? -Haha oj vad svårt...kan inte riktigt beskriva den, har bara tagit på mig de kläderna som jag gillar och är bekväma typ.

 

 

Vad fick dig att må bra? -Mina vänner och min familj, och musik.

 

Vem saknade du? -Vissa vänner som jag förlorade.

 

De bästa nya människorna du träffade? -Har träffat flera nya människor i år, vissa som jag fortfarande umgås med men även vissa som jag inte har så bra kontakt med, men de närmsta vännerna som jag har nu är väl de bästa nya människorna jag träffat under året, framförallt wilma♥

 

Planer för 2014 -Försöka vara gladare och umgås med de människor som får mig att må bra, komma tillbaka till fotbollen, bli mer fit och träna stenhårt, fokusera som fasen i skolan och skaffa mig ett sommarjobb! Ska göra allt för att jag ska må bättre än förra året!


Kommentarer
Postat av: wilmis

älskar dig så obeskrivligt mycket, min klaraste stjärna på himmelen <3

Svar: älskar dig mest av allt bästa älskling <3
Mimi

2014-01-11 @ 01:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback