nyårsafton

Lite bilder från gårdagen! Dock blev bilden på mig väldigt suddig haha, jaja.
 
Började kvällen med familjen+två andra familjer hos oss, åt förrätt här. Sedan cyklade vi hem till en av de andra familjerna och åt varmrätt, sedan stack jag hem. Då kom Tilda och Lina hem till mig, och jag hade fixat efterrätt åt oss. Blev faktiskt riktigt lyckat och gott! Inväntade sedan tolvslaget med musik och massa prat. Sedan gick vi ut klockan 12 och kollade på alla fina fyrverkerier och tände lite tomtebloss. Vi gick sedan in igen efter ett tag och lyssnade på musik och käkade massa gott, efter det låg vi och snackade till ungefär klockan halv 5 haha, jäklar vad trötta vi var då!
 
Jag hade ett riktigt bra avslut på 2013 och en lika bra början på 2014 med mina fina vänner, kärlek till er. ♡
Hoppas ni också hade en mysig och rolig nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback