gårdagen

Började gårdagen med 3 timmar av jobb på hotellet, några timmar senare åkte jag in till stan och kollade lite där. Är ju så sjukt mycket rea just nu, men jag var verkligen inte på nåt shoppinghumör igår haha, kändes som jag bara gick in och direkt ut från affärerna. När stan stängde klockan 6 åkte jag hem till tilda där lina också var, stannade hos dom en stund innan jag cyklade tillbaka till stan för att käka pizza med wilma, nina, louise och alexandra. Egentligen skulle vi suttit på Venezia och käkat på uteserveringen, men det var helt proppfullt, och likadant var det ungefär överallt på stan. Så då bestämde vi oss för att beställa pizza från Capri och tog sedan med pizzorna till Nissan. Sååå mysigt var det, och jäkligt gott såklart haha! Efter en mysig stund med tjejerna cyklade jag tillbaka till tilda och lina eftersom vid 23-tiden skulle vi tillbaka till stan och Lilla Torg för att kolla på The Royal Concept. FYFAAAN vad bra dom var, helt sjuuukt. Verkligen ett av mina favoritband, så himla grymma. Fotade faktiskt lite, kan nog lägga upp lite bilder imorgon om jag orkar.
Men nu måste jag sova, 5 timmars jobb står på schemat imorgon med start halv 10. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback