the royal concept

två fina bilder på sångaren i TRC
 
Godkväll!Började dagen med att vakna vid 8 för att dra till gymmet på morgonen innan jag skulle till stranden. Tycker det är skönt att ha tränat innan man åker till stranden, för efter att man varit på stranden är man heeelt slut. Var på stranden i några timmar idag och sedan stack jag ut till Trönninge för att kolla på mitt lags träningsmatch. Kom hem för lite mer än en timme sen och ska nog strax sova. Trodde ju att min sista jobbdag skulle vara igår, men icke det inte. Fick ett sms innan om jag kunde jobba imorgon, vilket jag egentligen bara ville slippa eftersom enligt vädersajterna är det typ sista riktiga varma soldagen imorgon på länge. Och därför var ju min plan att åka ut tidigt till stranden, men slutar jobbet klockan 1 så får åka ut dit efteråt, that's life liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback