bästa någonsin


Var äntligen och kollade på "förr eller senare exploderar jag" igår, som jag pratade om för några dagar sedan i ett inlägg. Jag och Wilma träffades äntligen igår efter att inte ha sett varandra på 2 veckor eller något, och jag har inte varit så glad på länge som jag var i den stunden när jag kramade henne igår. Vi träffades iaf i stan en stund innan bion började, vi hämtade först ut våra biljetter och sedan gick vi till Hemköp för att köpa lite gott till bion. Jag köpte lite naturgodis och choklad, sååå gott. Vi gick sedan vidare till EH och köpte en frapino och en chokladboll som vi tillsammans delade på. Bion började 9 så vi var där en stund innan och bara väntade. 
Alltså jag finner inga ord för hur underbart bra bion var?!?! Helt jävla sjukt. Har aldrig gråtit så mycket till en film innan, den var så oerhört fin och sorglig. Ni som inte vet så mycket om filmen borde ta och kolla på trailern och sedan gå på bion, för ni kommer absolut inte att ångra er!!!
Jag som läst boken innan jag såg filmen tyckte att det var väldigt många saker som dom inte tog med i filmen, vilket var ganska synd. Men självklart förstår jag ju att man inte kan ta med allt, för då hade ju filmen blivit hur lång som helst haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback