förberedelser inför imorgon

God kväll! Imorgon har vi på min skola vår avslutningsbal, då vi klär upp oss fint, går in på en röd matta och sedan äter middag tillsammans och har det trevligt. Tycker det ska bli riktigt kul!! Här ovanför får ni några sneakpeaks på min outfit inför imorgonkväll ;)
 
Idag var jag hos läkaren, eftersom jag haft stora problem med mitt ärr som inte ville läka ordentligt efter operationen. Så han sa till mig när vi satt där och pratade lite att han kunde fixa det direkt, så då blev det fram med sprutor med lokalbedövning och sådant, och jag var ju gaaanska rädd eftersom det var helt oförberett och jag hatar nålar och sånt. Menmen, det gjorde jävligt ont men jag är glad att det onda är borta nu. Så nu har dom sytt ett stygn i ärret där dom fixade till det, så nu lagom inför balen har jag ett fint stort plåster på ena sidan av foten...usch haha! Jaja, bara jag kan gå ordentligt i mina skor imorgonkväll så bryr jag mig inte så mycket om att plåstret sitter där och är helt fult.
Imorgon blir det nog en ganska chill dag i skolan, vi missar halva no:n för att sitta ute och ha picknick med spanskaklassen, så det blir nog bra. Har bakat en kladdkaka åt alla i spanskan, snäll som jag är! Haha..
 
Men nu ska jag ta och sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback