Levi's jeans

Var inne i stan igår med mamma och letade jeans, letade efter ett par boyfriend jeans och ett par vanliga ljusa för jag har bara mörka jeans. Provade ett par boyfriend, men dom satt inte alls bra och var typ 20cm för långa haha. Hatar att vara så kort när det gäller att köpa jeans, hittar ju nästan aldrig några som sitter så där perfekt som man vill. Men inne på JC hittade jag ett par ljusa jeans som satt väldigt bra, dock var dom lite långa. Så om jag bestämmer mig för att behålla dom så ska dom nog sys upp några centimeter. Jeansen är alltså från Levi's och kostade 799kr.

Kommentarer
Postat av: michelle bergström

Hur lång är du då? :)
sv: åh vad mysigt! Jag praktiserade hela helgen.. ;)

Svar: haha 1,56..:(
åh vad kul!
Mimi

2014-03-05 @ 09:49:49
URL: http://michellebergstrom.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback