monday again

jeans levi's // blus saint tropez // halsband efva attling
 
Godkväll! Då var det ny vecka och framför mig har jag en hel del nationella prov som jag är så nervös för haha. Började i alla fall denna måndagen väldigt bra med en 15 min promenad imorse direkt efter jag vaknat, kände mig väldigt pigg efter det! Ska nog fortsätta göra det ibland framöver faktiskt.
Slutade skolan vid 3 och åkte in till stan en runda med kompisar, köpte 2 grejer som jag kanske visar imorgon. Vi tog även en fika på espresso house och satt och snackade där en stund. Åkte sedan hem för att plugga och bara ta det lugnt. Men nu ska jag ta och sova, så hörs vi imorgon! 

Kommentarer
Postat av: felicia

fint :)

Svar: åh tack!!
Mimi

2014-03-25 @ 14:11:16
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback