morgonträning

Hejsan! Gick upp vid halv 9 imorse för att jag skulle till läkaren halv 10. Blev så glad när jag såg att det var sol ute!!
Efter läkarbesöket stack jag till TK med tilda och gymmade i 1,5 timme. Älskar verkligen att träna på morgonen, för man kommer igång och blir pigg! Skönt oxå att vara på gymmet så tidigt eftersom det knappt är något folk då. Körde iaf ben och mage idag+min rehab, fyfaaan vad jobbigt det var. Kommer ha en riktig go träningsvärk imon asså!!

Just nu sitter jag och pluggar matte, har prov i funktioner och algebra på måndag, usch så himla tråkigt. Jaja, nu måste jag fortsätta plugga och sedan ikväll ska jag träffa kompisar så kanske inte blir mer bloggning idag, får se.
Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback