Q/A

Q: Kan inte du visa bilder på hur ditt rum ser ut? :)
A: Jo absolut, men har fortfarande lite småsaker jag vill fixa innan jag visar mitt rum. Ska hänga upp lite hyllor, och beställa och hänga upp foton också. Men ska försöka fixa det snart så ni får se mitt rum! :)
 
Q: kan du visa hur du gör dem lockarna? skit fina!
A: Tack så mycket! Kan visa vilken locktång jag använder, men orkar inte göra någon video eller så haha.
Jag använder denna locktången från Remington, finns att köpa här.

Q: Hur fixar du tävlingar? Var får du bikinin ifrån?
A: Tävlingen jag har förra veckan där man kunde vinna valfri bikini från To Die For, kunde jag ha här på min blogg för det var ett samarbete. Jag mailade dom och frågade om dom var intresserade, och fick sedan vissa krav som jag var tvungen att ha med här på bloggen för att kunna ha tävlingen. På så sätt kunde jag alltså tävla ut bikinin här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback