sminkförvaring

Denna superbra sminkförvaringslådan bad jag min farmor och farfar köpa till mig när dom var på Ikea i fredags. Nu har jag äntligen ordning på mina sminksaker! Kostade bara 149kr också :)
 
Idag hade vi nationella i svenska, läsförståelse. Usch, vi satt i 4 timmar och skrev, minus en paus på 20 min. Riktigt segt var det, men jag hade med mig lite mat och dricka så överlevde i alla fall haha. Slutade skolan vid 3, hann sedan bara åka hem och äta och plugga lite innan det var dags att cykla tillbaka till skolan. Vi hade öppet hus mellan klockan 17-19, för elever som går i 3an och 4an, för till hösten ska min skola bli en årskurs 4-9 skola.
Efter jag var klar där vid 19.00 åkte jag hem och åt kvällsmat och har sedan pluggat efter det, har ju spanskaprov imorgon och känner väl mig ganska säker! Men nu ska jag ta och sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback