äntligen helg

linne abercrombie & fitch // jeans levi's // kofta express // skärp scorpion // halsband efva attling // loafers nelly trend

Godkväll! Kom nyss hem från att ha kollat på bio med min syster. Vi kollade Divergent, och fyfaaasen vad bra den var!!!! Asså bästa filmen jag sett på länge, ni måååste verkligen se den. 

Skoldagen idag var ganska chill, först hade vi sista mattenationella och jag kände mig faktiskt väldigt säker genom hela provet även fast jag hoppade över någon enstaka uppgift. Efter det nationella hade vi no, lunch, svenska och sedan spanska. Ingen av lektionerna var speciellt jobbiga och det var helt enkelt en bra skoldag! Direkt efter skolan drog jag och tilda och köpte en varsin celcius som vi drack innan vi gymmade. Var på gymmet i lite mer än 1 timme, och jag var så trött/utmattad så att jag var jättesnurrig och svimfärdig när jag gick in i stretchrummet. När jag kom hem åt jag lite gott mellanmål som jag kan visa längre ner i inlägget! Sedan gick jag ut i trädgården och klippte gräset, det var ganska jobbigt då jag fortfarande var snurrig plus att jag var illamående..jaja det gick bra ändå. Tog mig en varm dusch när jag kom in så då mådde jag liiite bättre!
Herregud vad detta inlägget blev långt nu haha, jaja det får bli så. 
Här får ni lite bilder på mitt mellanmål jag åt efter träningen idag:
kvarg med blåbär, jordgubbar, banan & kokos, och ett glas proteindricka (one whey-protetinpulver med vaniljsmak+mjölk)

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Mums :)

2014-05-10 @ 10:52:32
URL: http://goforfit.se
Postat av: Annika

Gott det ser ut :D

2014-05-10 @ 17:53:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback