presenter från London

2 supergulliga linnen, 1 par converse & 3 vs trosor kom min syster & min pappa hem med till mig efter 2 dagar i London! ♥
 
God kväll! Sitter just nu framför teven med familjen och kollar på en film, en lugn fredagskväll hemma! Eftersom jag ska upp tidigt imorgon och döma fotbollsmatch och är riktigt trött efter denna jobbiga veckan i skolan så är det ganska skönt att bara vara hemma. Idag gjorde vi äntligen sista nationella provet, och jag är sååå glad att allt är över nu!! För att fira det bakade jag en kladdkaka innan, första på typ 3 månader, men kände att jag var värd det efter allt slitande med nationella. Har inte så mycket mer att skriva nu, så ni får ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback