sommarjobb!

Åhhhh är så himla glad just nu, för att för någon timme sedan fick jag ett mail från stället där jag var på intervju förra veckan där det stod att jag fick jobbet!!! Så i sommar kommer jag jobba på Norre Park Hotell i stan, och jag är så himla glad över det!! Är på världens bästa humör nu haha :D
 
Vädret idag har ju varit huuuur varmt som helst, nästan för kvavt enligt mig. Men man ska väl inte klaga nu när vi äntligen fått ordentlig värme. Efter skolan låg jag ute i solen ett tag, sedan tog jag tag i plugget eftersom jag har ett arbete som ska vara inne imorgon. Blev nästan nyss klar med det, så nu är det inskickat och jag kan bocka av det från listan med grejer som är kvar i skolan. Så det känns skönt!
Bara några veckor kvar till efterlängtat sommarlov♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du ska göra på Norre Katts hotell? Städ, servering, reception ?:)

2014-06-25 @ 00:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback