sunny day

t-shirt (ny!) gina tricot // jeans lindex // kofta h&m // klocka regal
 
Matchen jag och line dömde idag gick väl helt okej för oss, första gången var det ju som vi dömde haha. Men bra för en första gång skulle jag säga! När den matchen var slut vid 12 satte vi oss och käkade pastasallad som vi tog med dit, för att vi skulle vara på IP hela dagen. Tjejerna i mitt lag samlades vid 2, och där emellan spelade vi lite fotboll med Jesper. Vi kollade sedan på mitt lags match, det blev vinst med 4-0! Efter det cyklade jag hem och har bara tagit det lugnt sen dess. Men nu ska jag sticka hem till tilda där lina också är, så ska vi ha mysig lördagskväll. Vi hörs mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

snyggt!

2014-05-17 @ 19:22:17
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback