wednesday

Hej på er! Nationella idag kändes väl helt okej, lite sur på mig själv för jag inte kunde vissa uppgifter men jag är väl nöjd ändå. Är dock nervös inför den sista delen av matten som vi ska skriva på fredag, eftersom den typ bara består av problemlösning och det är ju kanske inte min starka sida haha...
Efter skolan cyklade jag hem i det äckliga regnet och käkade snabbt och bytte om för att cykla ner till gymmet där Tilda var. Började med 2 km på löpbandet som uppvärmning och sedan körde vi ett benpass. Fyfasen vad jobbigt det var, kunde knappt gå hahah. Körde även lite rehab för foten, eftersom jag bara går hos sjukgymnasten 1 gång i veckan.
Nu ska jag faktiskt gå upp till mitt rum och sova, är väääldigt trött idag. Kram!

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

så fin bild!

Svar: åh tack!
Mimi

2014-05-07 @ 23:09:04
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback