just like stars


Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
Foto&Redigering: Mimi Aronsson (jag)
På bild: Hanna med sin D7000 (♥!)

Hejsan allihopa! Uppdateringen har inte direkt varit på topp nu på senaste tiden, men jag ska försöka att bättra mej! Idag har det ju varit skola som vanligt, och vi hade en inlämning i SO. Vi skulle ha skrivit något om antika Grekland, och jag har skrivit om Alexander den store. Arbetet gick väl sådär, jag hade inte planerat så bra. Så jag satt hela eftermiddagen på biblioteket igår och pluggade ihjäl mej, verkligen ett sista minuten arbete. Idag var/är det ju kanelbullens dag, så jag, mathilda & ebba köpte en påse med kanelbullar efter skolan. Riktigt mumsigt var det! Inte lika bra som hemmabakta kanelbullar, men det var bra detta med. Nu är jag faktist riktigt trött, så jag ska nog snart sova. Men hoppas alla har haft en bra dag, så hörs vi imorgon! Puss & godnatt på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina [FOTO]

Sjukt cool redigering!

2011-10-07 @ 14:58:47
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback