Justin Bieber book


Den mest underbaraste boken i hela världen! Fick den av mamma & pappa idag, suuuuperglad tjej här alltså! Tack, ♥

Jag kan berätta lite för er vad jag har gjort i helgen! Ebba sov här från fredag till lördag, sedan på lördagsmorgonen gick vi upp vid 8 för att vara ute vid 9 och sälja kvällposten. Vi var ute till ca. 12.30, riktigt jobbigt! Efter vi var klara åkte jag hem och slappade och kolla på filmen Never say never med Justin Bieber. Underbart bra va den, bästa filmen jag sett! Idag vaknade jag vid 10 tiden, firade sedan min syster som fyller 17, och gav henne presenter och så. Grattis bästa syster! Efter vi hade firat henne lite, så kollade jag på Never say never igen! Haha :) Sedan slappade jag lite och sedan vid halv 6 kom hela släkten. Och nu sitter jag här och har nästan precis tvättat bort min ansiktsmask, och ska sova om en liten stund. Men vi hörs mer imorgon! Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

älskar justin!

2011-10-24 @ 15:44:34
URL: http://bts.webblogg.se/
Postat av: -anonymous

where did your mom by it ?

I ♥ Justin !

2011-10-24 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback