packat & klart


Nu har jag packat klart allt tills imorgon! För då sticker jag till Italien i 9 dagar! Vi ska dit med skolan, och jag ska bo i en familj. Det ska bli så fantastiskt roligt & häftigt! Men för att det inte ska vara helt dött här på bloggen har jag gjort några tidsinställda inlägg, och det kommer även komma lite gästbloggning! Men nu ska jag iväg och köpa godis med mamma, som jag kan ha på flyget imorgon! Ni får ha det så bra, så hörs vi igen om 10 dagar! Kram & puss till er, och ha det underbart medans jag är borta!

Och kom ihåg, kolla in här varje dag så är ni jättegulliga! För man vet aldrig när det kommer ett nytt inlägg... ;)

Kommentarer
Postat av: viiktoriia - fotoblogg

ha det så kul, jag är lagom avundsjuk... (A) <3

2011-09-12 @ 10:36:00
URL: http://viiktoriiasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback