i'm back | frost


Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
Foto & Redigering: Mimi Aronsson (jag)

Hej på er! Det var så sjukt längesedan jag bloggade, förlåt! Men jag tappade blogglusten och jag har haft så sjukt mycket att göra. Denna veckan har jag haft 1 prov och en inlämning, och jag ska ha prov imorgon oxå. Så all min tid har gått åt till att plugga :( Men jag ska försöka ta tag i detta nu, för imorgon får jag sportlov och då kommer jag hinna blogga mer! :D Nu måste jag sova, tänkte fixa en ny design till helgen oxå! Så håll utskik vetja :) Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

fina bilder!

2012-02-17 @ 21:56:17
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback