BUBBLES

Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G

Hejsan! Hoppas ni mår bra, för det gör jag! Vädret suger här i Halmstad, regn & moln syns bara på himlen men ändå är det varmt? Konstigt. Idag har jag både tränat på morgonen & på kvällen, och mellan träningarna träffade jag Ebba & Mathilda och har det lite mysigt med film & kladdkaka. Sådant man typ gör en regning dag, haha. Imorgon har jag morgonträning igen, och direkt efter det drar jag till Båstad med släkten och firar farfar. Hoppas bara inte det regnar! Men vi hörs antagligen imonkväll, om jag hinner blogga förstås! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: vvvviktoria

sv; älskar dig med mimiiis <3

2012-07-12 @ 10:51:20
URL: http://vvvviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback