Officiellt fjortis nu då alltså!

En bild på mig som Mimi tagit! Tycker att hon kan få komma hem nu, eller vad säger ni?

Hej på er!
Har vart lite off här känner jag, men haft en massa annat att stå i.
Bland annat så fyllde jag år igår, fjorton år gammal nu, börjar bli stor ;)
Idag har jag vatt en sväng i stan med två kompisar, köpte ett par sjuuukt snygga skor, men jag är för lat för att ta en bild och ladda in i datan, sorry dudes..
Imorgon är det handbollstunering med skollaget som gäller, vi ska möta Mimis skola, men hon är ju inte hemma ''/

Nu ska jag kolla det nya avsnittet av Pretty little liars, vi hörs säkert nån dag!

/ Vilma åberg

Kommentarer
Postat av: L I N A Z - F O T O ! ♥

ja vill att hon kommer tillbaka nu !

2012-03-09 @ 20:16:02
URL: http://linazfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback