backlight

Kamerautrustning: Nikon D3000 - Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
Foto, Modell & Redigering: Mimi Aronsson (jag)

God kväll allihopa! Slänger in lite självporträttsbilder från förra veckan, blev väldigt nöjd! Så himla fint ljus inne i skogen, med motljus till och med. Sitter just nu med en grym värk i tänderna och munnen, fick nämligen tandställning idag. Usch. Ska ha den i 1,5 år, kommer typ bli ett rent helvete...Jaja, man får väl tänka på resultatet efteråt! På lördag åker jag till London förresten, för min syster fyller 18! Ska bli så himla kul, ska shoppa riktigt mycket :D Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba [foto & vardag]

Superfina bilder och blogg! Kram :)

Svar: åh tack! vad glad jag blir! kram :)
Mimi

2012-10-18 @ 16:36:06
URL: http://eifoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback