boots


Min nya supersnygga boots från Din Sko för 499:-, åååh helt kär!

Förlåt, förlåt, förlåt att jag inte har bloggat på hur länge som helst. Har och har haft mycket med skolan, och sedan lite privata grejer som har hänt som jag inte tänker ta upp här. Denna helgen kommer jag få sitta och plugga väldigt mycket, för jag har två arbeten som ska vara inne nästa vecka. Och sedan är det ett arbete som ska vara inne om 2 veckor, som jag måste komma igång med. Ganska mycket plugg helt enkelt. Imorgon ska jag spela match, och sedan iväg till kusinerna på kvällen. Så får se om jag hinner få in ett inlägg under dagen! Nu ska jag städa lite på mitt rum och sedan blir det sängen för min del, är verkligen jättetrött. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin♥

Hej fin blogg, vill du göra ett bloglovin byte med mig? :)

2012-09-15 @ 15:57:43
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback