outfit

t-shirt Lindex | kofta Express (USA) | jeans Lindex | väska H&M | skor Johnny Bulls
Hej! Har inte bloggat på två dagar för internetet har krånglat väldigt mycket här hemma. Så när jag väl har satt på datorn och ska blogga har internetet lagt av, haha så jävla irriterande. Idag vaknade jag vid 11 och drog ut och sprang med min syster, sen satt jag hemma fram tills ungefär halv 5 då jag drog in till stan med mamma och köpte nya jeans. Tänkte lägga upp bilder på dom imorgon faktiskt. Efter jag hade varit i stan drog jag och kollade fotboll med min fina vän vilma. Nu ska jag nog faktiskt sova för mår inte så bra och måste vända tillbaka dygnet lite nu innan skolan. Vi hörs mer imorgon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback