bilder från i torsdags

lite mobilbilder från i torsdags då vi hade Nobeldagen i skolan, väldigt kul var det!

ligger just nu i wilmas säng och dör av trötthet, orkar knappt ha ögonen öppna haha. slutade skolan vid 11 idag, stack sedan till mamma för att visa mina betyg och sedan hem och städade mitt rum.
tog sedan bussen till stan för att käka thaimat med tjejerna, efter det tog jag bussen till wilmisen. vi bytte julklappar, fick en VS body mist med lukten pure seduction, för min förra var/är nästan helt slut. tack världens bästa älskling!!
annars under kvällen har jag och Wilma varit lite i stan, ute på eurostop, åt sedan tacos och gjorde fruktsallad. men vi hörs mer imon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback