christmas gifts

bild 1 & 2: cupcakemaker, tofflor, pyjamas, locktång+borste (som jag dock ska byta), hårinpackning, Justin Bieber handduk, nya golfklubbor.
bild 3: VS-box, bareMinerals Foundation+borste, Ralph Lauren parfym, 2 body mists från The Body Shop
Och även pengar, en fotokurs och presentkort på Emporia som inte är med på bild!
 
Är såååå glad och tacksam för allt jag fick, hade en underbar julafton med min familj och släkt!♡♡
Hoppas ni också hade en riktigt bra julafton!
Imorgon ska jag till Göteborg med Tilda, Lina och Clara och shoppa på mellandagsrean, ska bli jättemysigt fast dock kommer det nog va sjuuuuukt mycket folk. Vi tar tåget dit 09.05 och är framme 10.20, sedan vet jag inte hur länge vi stannar där. På kvällen ska jag, mamma och emy på bio, vi ska se Catching Fire.
Men vi hörs mer imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Elin Ernér

Åh, dem lukterna fick jag också, fast som body butter och duschtvål. Älskar dem! ♥

Svar: Åhhh eller hur!!!❤️❤️
Mimi

2013-12-26 @ 21:31:32
URL: http://elinerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback