white

Såg denna tröjan ute på golfklubben för någon vecka sen och blev typ helt kär i den haha. Kunde dock inte bestämma mig om jag ville lägga pengar på den just då, men åkte till shoppen igår för att kolla om den fanns kvar och så glad när jag såg den hänga kvar haha.

Idag har vi haft luciagenrep 2 gånger i skolan, en gång på morgonen och en gång efter skolan. Gick väl bra förutom att jag är jätteförkyld så måste hinna bli frisk till på fredag för ska sjunga en vers på en av låtarna. Hade även SO-prov som jag hoppas gick bra, sista provet för denna terminen!! Hade betygssnack på NO:n också, blev så glad när min lärare sa att jag höjt mig till B i både fysik och biologi!! :D
Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback