samos, grekland

Bloggen har stått tom här i några veckor, men nu är jag tillbaka. Här är en massa bilder från resan, var ju i Grekland förra veckan och hade det verkligen jättebra! Så himla skönt att komma bort från skolan och allt annat en hel vecka!
 
Idag har jag kollat på One Tree Hill (som är världens bästa serie!!), pluggat inför prov nästa vecka och sedan varit hemma och inte gjort så mycket. Har varit underbart väder halva dagen ungefär, sen kom det in ett hemskt oväder med massa regn och åska. Imorgon ska min syster på sin bal, eftersom hon ska ta studenten nästa fredag, så hoppas att det inte regnar imorgon! Ska fota massa hade jag tänkt, ska bli riktigt kul! Nu ska jag sova, för ska upp o spela match imorgon halv 12. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback