Jack Daniels

linne - köpt i London byxor - gina tricot kofta - gina tricot 
 

Snabb bild från i morse på dagens outfit. Slutade skolan vid halv 3, och stack sedan in till stan med bästis en sväng. Bokade klipptid på vägen hem, hade tänkt att slinga i lite ljusa slingor samtidigt, för att dölja min fula utväxt lite haha. Och sedan kommer jag vilja ha tillbaka mitt riktiga blonda hår till sommaren så börjar med att ljusa till det lite nu :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig, sedan blir det att träffa min fina pojkvän ikväll! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag antar att du varit i London, jag ska dit snart och undrar om där är billigt eller dyrt? Finns där mycket att fynda? :) tack på förhand!

2013-03-26 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback