paket

Detta var vad jag fick hem i paketet igår! Ett par skitsnygga loafers från NLY Trend, men som jag beställde från members.com. För er som inte vet vad members.com är, så är det en hemsida där man måste vara medlem på och sedan får man vissa varor till ett riktigt bra och billigt pris. På nelly.com kostar dessa skorna 399kr, men på members.com fick jag dom för endast 159kr!

Innan jag beställde hem skorna läste jag runt lite på nätet om hemsidan, och det var ganska många som skrivit att de inte fått hem sina saker därifrån. Så jag var lite nervös när jag beställde skorna om jag skulle ta risken att beställa ändå, men som sagt så fick jag ju hem skorna och är supernöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback