white

Detta inlägget skulle egentligen kommit upp igår, men vårt internet slutade fungera när jag satt vid datorn och skulle blogga. Spelade iallafall match igår, vinst på bortaplan mot OIS med 4-0! Vi spelade riktigt bra och nu känns det riktigt skönt eftersom vi vunnit båda våra två första seriematcher denna säsongen!

Idag efter skolan var jag på en hudvårdssalong och färgade ögonfransarna mörkare. Har inte använt mascara på ett bra tag för det bara klumpar sig och blir fult på mig, så ville färga dom och nu ser det nästan ut som jag har mascara hela tiden :) När jag kom hem hade det kommit ett paket i brevlådan till mig, men vad som låg i får ni se imorgon! Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback