världens bästa vän


Hej allihopa! Måndag idag och segt som vanligt, började med någon föreläsning på teatern som faktiskt var väldigt bra. Den höll på i cirka en timme och sedan var det att åka tillbaka till skolan och ha vanliga lektioner. Efter skolan stack jag hem och kollade lite tv och pluggade sedan en stund, sedan drog jag ut och cyklade 1,1 mil. Väldigt skönt faktiskt! När jag kom hem åt jag och sedan duschade, Wilma kom även förbi för en stund sen och skulle lämna en sak och då hade hon även med mina VS-grejer som hennes pappa hade köpt till mig i Kosovo. Åhh blev så glad, tack världens bästa wilmis!! Sitter just nu och snackar FaceTime med finaste, och ska snart sova hade jag tänkt. Vi hörs mer imon, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback