påväg till Lysekil

Sitter just nu på bussen mot Lysekil med Tilda och Lina, där vi ska stanna i 3-4 dagar! Gick upp halv 8 imorse och började direkt att packa klart allt som skulle ner i resväskan. Fixade sedan till mig och käkade frukost, vid kvart över 10 åkte jag och pappa till hamnområdet så jag hann övningsköra lite innan vi skulle ta tåget som gick 11.05 mot Göteborg. 
Vi kommer vara framme i Lysekil vid halv 4, så det blir en ganska lång bussresa nu. Men med musik i öronen går nog resan ganska snabbt!
Spelade förresten in en video häromdagen där jag visade all shopping från Göteborg, men när jag satt o redigerade videon lite senare så började allt krångla och ljudet försvann helt på videon?!? Får se hur jag löser det, kanske får spela in en ny video om jag orkar! Men det blir ju isåfall efter jag kommer hem från Lysekil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback