irriterad

Är väldigt irriterad för tillfället. Tidigare idag skulle jag ladda över lite bilder från mitt ena minneskort till datorn, men efter en stund när jag laddat över några bilder så händer något som absolut inte fick hända haha...Kollade bort från datorn i typ 3 sekunder, sedan när jag kollade (och inte rört datorn alls..) så var heeela jävla minneskortet rensat och alla bilder borta. FYFAN VAD ARG OCH LEDSEN JAG BLEV!!! Bilder från flera månader tillbaka, bara *pof* väck...
Jaja, pappa hade hittat nåt program där man skulle kunna få tillbaka bilderna på något sätt, hoppas bara det funkar!
 
Idag ställde jag klockan på 11, fixade mig lite och fortsatte packa lite. Sedan kom Krenar hit vid 2 ungefär, jag fortsatte packa lite och så. Han stack sedan vid halv 7, och då käkade jag lite kvällsmat och sedan stack jag och pappa och fixade lite grejer inför imorgon. Ska ju till Norge som ni antagligen vet. När vi kom hem packade vi klart allt och sedan kollade jag och mamma lite på cityakuten, vårt älskade program som vi alltid kollar på typ hahaha. Jaja, nu är jag jäkligt trött och tåget går 08.00 till Köpenhamn imorgon så måste nog sova nu. Blir nog inte så bra uppdatering under tiden jag är i Norge, men försöker slänga in något mobilinlägg om jag orkar. Har självklart kameran med mig så kommer nog fota en del. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback